IT-Support
Mine IT-Support tjenester rækker langt. Hvis i har brug for en ekstern IT-afdeling, kan jeg sørge for at håndtere diverse IT problemer for jer. Den hurtigste måde at løse enkelte IT problemer er typisk fjernstyring af jeres computer. Sæt klar ved jeres PC når jeg ringer op, så løser jeg problemet for jer.
Outsourced IT
Outsource din IT afdeling til mig. Det er simpelt, din medarbejder sender en SMS eller e-mail med problemet, så ringer jeg tilbage så hurtigt som muligt og klarer opgaven med enten fjernstyring eller fysisk tilstedeværelse.
Fjernstyret eller Fysisk
Jeg tilbyder oftest fjernstyret support via Hurtig Hjælp. En app indbygget i Windows 10 & 11. Hvis brugeren er på et andet system, tilbyder vi fjernstyring via andre metoder der kræver installation. Jeg tilbyder fysisk fremmøde hvis nødvendigt i Haderslev og omegn.
Uløste Problemer
I skal ikke betale for et problem der står uløst. Hvis vi, imod forventning, ikke løser problemet, skal i selvfølgelig ikke betale for det. Vi vender dog ofte tilbage med en løsning og fortsætter på din allerede betalte time.
Enkelt Fakturering
Jeg registrerer timer løbende og sender en samlet faktura ved udgangen af måneden. Fakturaen vil indeholde en specifikation af datoer, opgaver og timeforbrug.
IT-Rådgivning & Konsultation
Jeg tilbyder IT-Rådgivning og Konsultation i Syd- og Sønderjylland. Jeg kan hjælpe med at opsætte IT systemer, rådgive til køb af elektronik og meget mere. Hvis en tjeneste du mangler ikke er på listen, kontakt mig endeligt her.
Opsætning af IT Systemer
Efter aftale, tilbyder jeg at opsætte IT systemer lige fra computere, skærme, periferiudstyr, telefoner (både iOS og Android), Cloud backup og muligheder for filserver og meget mere.
IT Rådgivning
Jeg tilbyder at virke som din alt-i-én IT rådgiver. Her kan vi f.eks. rådgive dig om systemer og software, indkøb af elektronik efter dine krav og anbefalinger til bedre håndtering af IT i din virksomhed.
Administrering af IT løsninger
Jeg tilbyder at administrere jeres løsninger som kræver en IT kyndig hånd såsom Google Workspace, Microsoft 365 Administrator panelet, domæner, e-mails, annoncering og mere.
IT Projektledelse
Igennem årene har jeg været i snuden af udvikling af SaaS projekter og diverse andre udviklingsmuligheder for personaliseret software. Derfor tilbyder jeg at være kommunikationseksperten imellem jer og udvikleren. På denne måde øger du dine chancer for et ordenligt produkt. Jeg kan også stå for at hyre de korrekte udviklere til dig og dine forbrug.
Ikke på listen?
Min ekspertise spreder sig længere end vores tjenester på listen. Kontakt mig for at høre om jeg kan hjælpe jer.
Hvor kører i hen?
Til tjenester der kræver fysisk fremmøde, tilbyder jeg typisk at køre ud i en radius af 30 km udenfor Haderslev 6100 (eller alt efter aftale). Det vil f.eks. sige at jeg kører gerne til Rødekro, Aabenraa, Vojens, Haderslev, Christiansfeld og mere.
Hvad kræver typisk fysisk fremmøde?
Mange af mine tjenester kan klares fjernstyret, men siden jeg tilbyder en bred vifte af IT-services, har jeg lavet en liste af tjenester der typisk kræver fysisk fremmøde.
Opsætning af IT systemer
IT Problemer uløselig over fjernstyring
On-site IT evalueringer
I tilfælde at en tjeneste udføres on-site vil den påbegyndte time starte når transportation til jer begynder.
Fjern support og rådgivning kan gives over hele landet.
Priser
Indenfor normal arbejdstid
1000 kr.
+moms
I timen (pr. påbegyndt time)
Akut & udenfor arbejdstid
1400 kr.
+moms
I timen (pr. påbegyndt time)
Priser for timeordning
600 kr.
+moms
Pr. time
Jeg tilbyder en timeordning hvor at du kan være sikker på at jeg er der for dig og kun dig, ligesom at have en IT-supporter på deltid. Dette betyder at du får en time hver dag eller hver uge som altid er dedikeret til dig og dine medarbejdere. I kan f.eks. have at hver dag fra 10:00 - 11:00 er jeres tid eller hver tirsdag fra 13:00 - 15:00 er jeres tid. Dette sikrer at problemer er klar til at blive løst med det samme.
Åbningstider
09:00 - 16:00
Omtrent Svartid
Svartid ved normale, ikke hastende sager: 0-72 timer
Svartid under timeordning: 0-20 minutter
Svartid akut: 0-12 timer
Variation i Svartid
Svartiden afhænger af flere faktorer. En timeordning sørger for at jeg bruger den time i har valgt til at kun tage imod support fra jer, hvis jeg ikke tager telefonen er vi i gang med at hjælpe en anden af dine medarbejdere. Svartid under akut afhænger på tid på dagen og opgave. Svartid på normale opgaver afhænger af travlhed og hvor meget opgaven haster.